
ویژگی کتاب ها
- سری کتابهای Market Leader یک دوره چند سطحی ( مقدماتی- متوسطه- پیشرفته) زبان تجاری برای تجار، مدیران و دانشجویان و علاقمندان به حرفه تجارت میباشد.
- این سری از کتابها با همکاری موسسه (Financial Times) که یکی از مراکز معتبر اطلاعات تجارتی جهانی است، تدوین و ارائه شده است.
- کسانی که این دوره را به اتمام برسانند به راحتی میتوانند در مباحث تجاری ارتباط برقرار نموده و تجارت خود را گسترش دهند.
- هر کدام از این سری کتابها از 12 بخش با عناوین مناسب و مورد نیاز تدوین شده است.
- ویرایش سوم کتابهای Market Leader با مباحث جدید تجاری بروز شده و در حد عالی توانایی شما را جهت ارتباط به انگلیسی در موقعیت های بیشمار تجاری فراهم خواهد کرد.
- برای ورود به سطوح مختلف این کتاب تعیین سطح انجام شده و افراد نسبت به توانایی خود وارد این دوره ها خواهند شد.
نویسندگان کتابهای Market Leader عبارتند از
- David Falvey آقای فالوی دارای 25 سال سابقه تدریس و مدیریت در کشورهای ژاپن، انگلستان و هنگ کنگ میباشد. او بعنوان مدرس در ژاپن و دانشگاه مترو پولیتن انگلستان تدریس نموده است.
- David Colton آقای کاتن دارای 40 سال سابقه آموزشی در دوره های زبان تجاری بوده و نویسنده کتابهای برجسته تجاری نیز میباشد. او استاد برجسته دانشگاه Metropolitanلندن نیز بوده است.
- Simon Kent او دارای 20 سال سابقه تدریس که شامل آموزش در شرکتهای آلمانی نیز میباشد. او در حال حاضر مدرس و متخصص طراحی دوره درسی در زبان تجاری در دانشگاه Metropolitanلندن نیز است.
25 مرداد 1393